Na podstawie art. 13 w związku z art. 11 ust. l i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  oraz art. 62a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w 2017r. w ramach Programu Aktywizacja i Integracja.
 
Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  zwanymi dalej „podmiotami" prowadzącymi działalność statutową na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym lub przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym.

1. Celem konkursu jest wyłonienie podmiotu realizującego zadania w zakresie integracji społecznej służącej kształtowaniu aktywnej postawy w życiu społecznym i zawodowym osób bezrobotnych, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. Powyższe działania zostaną wdrożone w ramach Programu Aktywizacja i Integracja osób bezrobotnych realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy         w Słupsku.
2. Zadania w zakresie integracji społecznej realizowane będą z podmiotem wyłonionym na podstawie otwartego konkursu ofert w ramach zawartej umowy i polegać będą na:
- kształtowaniu aktywnej postawy w życiu społecznym,
- przygotowaniu bezrobotnych do lepszego radzenia sobie na rynku pracy.
 
Załączniki
ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowej.pdf (pdf, 2884 KB)
ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w 2017 r..pdf (pdf, 3851 KB)
wzór oferty.pdf (pdf, 10875 KB)
Zarządzenie w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu na realizację w 2017 zadania publicznego.pdf (pdf, 679 KB)